Виховні заходи


Свято Букваря

Ведуча:
Добрий день! Я рада вас вітати на урочистім святі! Ну що, вже всі зібралися у залі?
Та ні, когось не вистачає!
Кого? Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте.
До школи радо хто спішить?
Хто старанно уроки вчить?
Хто хоче все на світі знать,
Уміє і читать, писать?
Усі їх завжди пізнають
Скажіть-но, як цих діток звуть?
Ведуча: Так, це школярики. Що ж, вітайте першокласників! Ось він – наш
1 клас!
(Під музику заходять учні 1 класу)

Ведуча:
Сьогодні надзвичайне свято —
Таке в житті буває  раз:
З Буквариком зібравсь прощатись
Веселий, дружний перший  клас!

(Діти розказують вірші)

1. Любі гості! Мами й тата!
В нас Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас,
В наш веселий перший клас.

2. В небі сонечко сіяє,
Заглядає в перший клас.
І воно , напевне, знає,
Що сьогодні свято в нас.

3. Буде в нас сьогодні свято,
Першокласників зберем.
Хай приходять всі малята,
Попрощатись з Букварем!
           
4. Не забудь ніколи , як тебе за руку
У вересні в школу мама привела.
Вчителька нас стріла і у світ науки
З трепетом у серці ніжно повела.



5. Тепер ми учні, перший клас,
Нове життя тепер у нас.
Прийшов урок на зміну грі,
Тепер ми учні, школярі.

6. І від дзвінка і до дзвінка
Робота наша нелегка:
Рахуй, пиши, а ще й читай,
Учителю відповідай!
Та все це не лякає нас,
Бо ми старанний перший клас.

( Пісня « Ми- першокласники»)

7. Як перше вересня дзвіночком
Зізвало лунко в школу нас,
Відтоді ми звемося гордо:
У нашій школі — перший клас!

8. Відтоді міцно подружились
Ми із Буквариком малим,
По ньому ми читати вчились,
По світу мандрували з ним.

 9. У ньому, на сторінці кожній ,
 Веселі букви стали в ряд.
 Вони, узявшися за руки,
 Утворюють спочатку склад.

 10. А ми читаєм їх і пишем,
 Бо ми вже діти не малі,
 А справжні, грамотні, писемні,
 Розумні, славні школярі.

 11. І ми пишаємось, звичайно,
 І гордо носим це звання.
 І всім сьогодні кажем чесно:
 В нас від Букварика знання.

 12. Ми знаємо тепер багато,
 Букварик нас навчив читать,
 Коли б ми з ним не подружились,
 То ми б всього могли й не знать.
 Тож нам з Буквариком прощатись
 Настав таки прощальний час.
 Чому ж улюбленої книги
 Нема ще й досі серед нас?
          
(Звучить музика, заходить Букварик)
Буквар :
А ось і я прийшов до вас,
Це ж перший, здається, клас?
Я той, хто вас навчив читати
Мене впізнали ви, малята?

Ведуча:
Заходь, Букварику, до нас,
Тебе чекає перший клас!
Тут весь зібрався алфавіт,
Ти упізнав його?

Букварик : Привіт!

Ведуча:
В нім кожна літера жива,
А з них складаються слова!

Буквар:
Мої букви вам відомі,
З ними добре ви знайомі!
Але все ж я для порядку
Загадаю вам загадку:
33 богатирі, всі живуть у Букварі.
                                ( Букви )
Всі літери прочитані,
Усіх їх-33.
Тепер дітей учитимуть
Підручники нові.
Тож вважаю, що якраз
Книги кликати вже час.

( Вбігає  Лисичка )

Лисичка:
Ой, заждіть, заждіть, заждіть,
Кликати не спішіть!
Ці малята не читають,
Нічогісінько не знають,
 Краще я їх заберу
 І до лісу віднесу.
 Буду вчить зайців , білчаток,
 І маленьких ведмежаток.

Ведуча:
Ти, Лисичко , не права,
Візьми назад свої слова.
У нас малята молодці.
Назвати можна їх Знавці.
Бо вміють вже вони читати,
І рахувати, і писати,
І вірші можуть розказать,
І пісню дружно заспівать.

Лисичка:
В сказане не дуже вірю.
Все це зараз перевірю.

( Звучить пісня )

Буквар:
Сором, лисонько,тобі,
Сама не хочеш букви вчити,
Як тобі на світі жити?

Лисичка:
Ой,пробачте, відтепер
Подружусь я з 1 класом.
На світі дурню важко жити,
Тож, малята,треба вчитись!
Щоб люди всі вас шанували
І за дурня не сприймали.

Ведуча:
Свою помилку ти вже зрозуміла
І вірний висновок зробить зуміла:
Що вчення - світ, а невчення-то пітьма
І  все це не прості слова.
Ви теж  їх , діти , памятайте,
Міцні знання у школі здобувайте!
Щоб настрій Лисоньці  підняти,
Час пісню вже нам заспівати!
( Звучить пісня )
Ведуча:
Я думаю, малята довели вже вміння,
Й підручники чекають з нетерпінням.

Лисичка:
Ой,ні, забули запитати,
Чи хоче Лисичка згоду дати.

Буквар:
О, то, пробач і згоду дай,
Часу ти в нас не забирай!

Лисичка:
Ні, згоду свою не хочу дать,
Загадки хочу загадать.
Загадки вибрала складні
І відгадать не зможуть, ні.

Загадки
1.Сіла мишка у куточок,
З'їла бублика шматочок,
І тоді від бубличка залишилась буквочка...(С)

2.Назвіть на букву 3 слівце.
Підказую: є в роті це...( Зуби )

З.Не має ніг,але іде.
Природне явище на Д? (Дощ )

4.Вона далеко не втече,
Тварина ця на букву Ч...( Черепаха )

Якщо правильну відповідь дасте, то станете моїми друзями. Кажіть «так» чи «ні».
·        Треба гарно вам читати? (Так)
·        Треба менших ображати? (Ні)
·        На перерві пострибати? (Так)
·        А всі парти пописати? (Ні)
·        Друга треба виручати? (Так)
·        А треба слухати матусю? (Так)
·        Тоді дратуйте хоч бабусю! (Ні)
·        В школі вибийте шибки! (Ні)
·        І вчительці робіть все навпаки! (Ні)
·        Брудне взуття несіть у школу! (Ні)
·        І книги кидайте додолу! (Ні)
·        Завжди старших поважайте! (Так)
·        І малюків не ображайте! (Так)
·        Чи хочете друзями моїми стати?
·        То я ж вас краще за вчительку буду навчати! (Ні)

Лисичка:
Складні загадки відгадали,
Цим мене ви здивували.
Я ж вибачення хочу попросити
І буду з вами в дружбі жити.

Буквар:
Хороші сказані слова,
Тепер, я думаю, пора...

(Заходить Королева Темряви)



Королева Темряви:

Королева я темнюща
На книжки я дуже злюща.
Дітям їх не дам читати.
Буду літери ховати.
Щоб книжок цілий світ
Згинув в темряві повік!
Стати молодою мрію,
А від книжок я старію.
От зроблю собі я свято,
коли знищу їх багато.

Слід зі мною подружитись,
Ні з ким більше не ділитись,
І уроків не робити,
Не писати, не лічити,
Чемно не відповідать,
А гулять, гулять, гулять!

Учень:
Ми не любимо гуляти,
Ми любимо працювати:
Рахувати і писати
І книжки читати.

Королева Темряви:
Навіщо вам учитися?
Так важко наробитися?
Хіба не краще гратися?
Сміятися, кататися?
Уранці не вмиватися
І навіть не вітатися!
Зараз трохи поміркую
Й щось корисне подарую.
Ось рогатка вам, малята,
Щоб могли в пташок стріляти.
Ось вам ще і пістолети
Один одного лякати
Можна шибки вибивати
Ось вам палка - виручалка
Щоб по ребрах комусь дати.

Учень:
Ми не хочем лінуватися!
Ми будемо навчатися!

Ведуча:
Нашим дітям нічого цього не треба. Вони виховані,чемні, люблять спорт, музику. Хочеш  у цьому впевнитися?

(Грає Осипенко Юхим)
Буквар:
Я пишаюсь вами,
Ви справжні школярі –
Маленькі громадяни Вкраїнської землі.

Буквар:
Та годі тобі  уже людей дурити!
Та цілими днями байдики бити!
Припиняй  гратися та іди навчатися!

Королева Темряви:
Як мені усе набридло!
І язик вам не болить?
І кому яке з вас діло,
Як я далі буду жить?
Фу, щось дуже я втомилась
Вам оце розповідать
Ви тут, друзі, веселіться,
Ну а я пішла гулять!

(Виходить  Королева  Темряви  і  заходять підручники)

Читанка:
Я-Читанка не читана,
Навчатиму ваш клас.
Я з вами говоритиму
Про наш прекрасний час.
Букварику, наш братику,
Розумна голова,
Твої веселі літери
Складуть мої слова.

Рідна мова:
Я - не з лісу , я - не з поля,
Нелегка у мене доля.
Через радість та біду
Я з віків до вас іду.
Я дитину колисала,
Батьківщину захищала,
І від роду до роду
Зберігала свою вроду,
Всі народи мову мають,
Всі пісень своїх співають.
Бо хто має мову рідну,
Той багатий, а не бідний!

Математика :
Один. Два. Три. Чотири. Пять.
Вміють діти рахувать.
Але хто мене не знає,
Хай даремно не гуляє,
Щоби весело гулять,
Всі уроки треба знать.

 ( Стукіт в двері)

Королева Знань:
3авітала до вас я на свято,
Щоб усіх діток привітати.
Букв спочатку ви не знали,
Мами вам казки читали,
А з Буквариком здружились -
І самі читать навчились!
От і настав прощання
З Буквариком час.
Учися добре , перший клас!


Королева Знань:
Дякуємо вам. Нам з тобою , Букварику, так весело, але сьогодні ми повинні попрощатися з тобою.  Діти хочуть сказати тобі на прощання кілька слів.

1 учень:
Любий, Букварику! Першая  книжко!
Хочеться, навіть, плакати трішки.
Разом з тобою ми підростали,
Слово найперше тут прочитали.

2 учень:
Книжечку першу беру я в руки.
Перший мій друже, перша наука!

3 учень:
Я сторіночку останню
В букварі перегорну.
Свого друга на прощання
Я до серця пригорну.

4 учень:
Букви всі, від А до Я
Дуже добре знаю я.
Далі я навчатись буду,
А Букварик не забуду!

5 учень:
Беру Буквар в останній раз,
Несу його в просторий клас,
Із вдячним серцем Букварю
"Спасибі, друже!"- говорю.

6 учень:
Ти перша книжечка моя,
Тепер читати вмію я.
Багато в світі є книжок,
А ти - найперший мій дружок!

( Звучить пісня )

Буквар:
В серці кожного з вас залишаюся я,
Та прощатися все ж пора.
А на згадку вам про свято,
Хочу книжечку подарувати.

Учень:
Прощавай, Букварику,
наш найперший друже!
Ми тобі, Букварику,
дякуємо дуже!

( Букварик разом з Королевою Знань виходять ).
1 учень:
Ми майже закінчили перший клас
І старше життя вже чекає на нас,
Але ми сьогодні в це радісне свято
Велике « спасибі» повинні сказати.



2 учень:
Всім батькам низький уклін
За терпіння ваші,
Вдруге стали школярами
Ви із першим класом.

3 учень:
І бабусям й дідусям
Шлемо ми вітання
За казки, за поучання
Наші щирі побажання.

4 учень:
Спасибі  всім,хто був поруч із нами,
За ласку, увагу, турботу й тепло.
Ми  дуже,  дуже вдячні вам
Й  висловлюємо  низку побажань.


Ведуча Бажаємо:
А -  активності творчої.
Б -  безхмарності небесної.
В -  віри розсудливої.
Г -  глузду неміряного.
Д -  достатку життєвого.
Е -  економії розумної.
Є -  єдності сімейної.
Ж - життя безкінечного.
3 -  здоров'я безмежного.
І -   імені чистого.
К -  кохання доброго.
Л -  людяності щирої.
М -  мрії здійсненної.
Н -   наснаги професійної.
О -   обрію барвистого.
П -   посмішки чуйної.
Р -   радості всесильної.
С -   спокою літнього.
Т-    теплоти родинної.
У -   успіху великого.
Ф -   фантазії гармонійної.
X -   хліба цілющого.
Ц -   царини домашньої.
Ч -    чарівності приємної.
Ш -  широти духовної.
 Щ -  щастя невичерпного.
 Ю -  юності сердечної.
 Я -    ясності майбутньої.

Ведуча:
Дитинство веселковими мостами,
Як в казці, швидко - швидко пролетить,
А потім юність росами - стежками ...
Всі роки в школі - найсвітліша мить!

Тому у дружбі, радості зростайте,
Хай сонце щастя світить вам щораз.
І гарне свято це запам'ятайте.
Нехай щастить вам, в добрий час.

Дорогі діти! Шановні гості! Наше свято завершується. Ми щиро вдячні тим, хто завітав на наші перші жнива. Сподіваюсь, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьогоднішнього свята залишиться у серцях наших дітей назавжди!
Бажаю вам , дорогі діти, успіхів у навчанні, а вам, шановні батьки, - бачити своїх дітей завжди здоровими і щасливими.


Ось і закінчується наше свято,
Всім присутнім хочемо побажати
Щастя, здоров'я, достатку і миру,
Здійснення мрій і веселого співу.

 

Тема. У світі казки чарівної


Мета. Поглибити знання учнів про казку як вид усної народної творчості. Розвивати увагу, мислення, пам'ять, допитливість. Виховувати почуття доброти, чуйності, любов до народної тврчості, інтерес до читання.

Вид: свято
Обладнання: ілюстрації до казок, чарівна торба, речі казкових героїв, «квітка радості», телеграми

                                                            Хід свята


В нашій школі знову свято
Чути музику і сміх
На казковім святі нині
Ми вітаємо усіх.

І знову в нашім залі свято,
Розваги,ігри діток ждуть –
Сьогодні, хлопчики й дівчата,
У казку буде наша путь!

     Дорогі діти, шановні гості! Сьогодні у нас незвичайне свято. Його немає в календарі, але воно є в серці й душі тих людей, які люблять казки. А назва
його звучить так «У світі казки чарівної»
     «Казка - це золоте намисто, яке впало на морське дно», - кажуть старі люди.  Казки упродовж віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя. Перегортаючи сторінки улюблених казок, ви розумієте, що казки - то наші великі вчителі, які спочатку виховують, а потім вже розважають.
     Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні, прислів’я, приказки. Вивчайте їх, переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас. Хай виховують синів і дочок нашої землі, нашого народу, вчать, як треба по правді жити.
1 учень. Існує книг багато на землі.
               Вони цікаві, мудрі та повчальні.
               Та кожен з нас, дорослий чи малий,
               Казки читає – дуже вони гарні.
2 учень. Казка – це світ чарівний і незвичний,
               Казка – це диво сповнене краси.
               Поринь у казку – це ж бо так цікаво,
                Це справді радість, свято для душі.
3 учень. У казці звірі свою мову мають,
               Дерева розмовляють, мов  живі,
               Добро і правда завжди зло долають,
                 Тому і люблять казку діти всі.
4 учень. Мудра казко, казко – чарівнице,
               Ти даруєш ласку,
               Вчиш ростить пшеницю.
               Поведи нас за собою в світ
               Прекрасний і чудовий.
(Звучить пісня)
Всі. Казко! Казко! Йди до нас!
(Заходить дівчинка в костюмі)
Казка. Вітаю вас, дорослі і малі,
            Від всіх казок низенький вам уклін.
            Я – казка мудра, хочу вам сказати,
            Що кожен з вас повинен мене знати.
            Бо, кажуть, казка вчить на світі жити,
            Та правду і волю завжди боронити.
            Я, друзі, казка добра і чарівна.
            Мене ви знаєте і любите, мабуть.
1 конкурс .
 - Я прийшла до вас не сама. Пропоную вам вгадати, з якої казки герої.

      До школи прямує хлопчак дерев’яний,                                   
      Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
       Відома ця книжка тобі, чи не так?
       В пригодах яких побував той хлопчак? („ Пригоди Буратіно”)

       На городі виросла,
       Сили набирала.
       Непомітно, дуже швидко,
       Великою стала.
       Став тут дід усіх гукати
       Ту красуню рвати.
       А цю казку, діти, ви встигли відгадати? („Ріпка”)

     Підробив він голосок,
     Став малим співати.
     Здогадалися вони :
     Вовк – не наша мати. („Вовк і семеро козенят”)

     Хто моторчик свій заводить?
     З даху в гості хто приходить?
     І на свято він добрався –
     Скажем дружно :
     „ Здрастуй, ... „  („ Малюк і Карлсон”)

     Ой, обридло на віконці
     Все на сонечку сидіть.
     Я візьму і покочуся,
     Щоб побачити весь світ. („Колобок”)

     Працювала я у хатці.
     Танцювала у палаці,
     Є така у мене звичка –
     Десь губити черевички. („Попелюшка”)

     Він веселий і не злобний,
     Цей хороший дивачок.
     З ним господар, хлопчик Робін,         
     І товариш – П’ятачок.
       До прогулянок він ласий,
     Є на мед чудовий нюх,
     Зветься плюшевий ведмедик,
     Всім відомо...(„Вінні Пух”)

     Вигнав дід мене із хати –
     Я пішла собі блукати.
     В зайця хатку відібрала.
     Всі мене проганяли,
     Рак козуню ущипнув,
     Зайцю хатку повернув. („Коза Дереза”)

     Сидить дівчинка в корзині
     На ведмежій дужій спині.
     А чому ж вона сховалась,
     До ведмедя не озвалась? („Маша і ведмідь”)
Казка. Молодці, діти. Всіх героїв впізнали, отже добре пам’ятаєте ці казки
    2 конкурс .

— Котилася торба з високого горба. Котилася, котилася й потрапила до рук … (назви своє ім’я)

(Гравець називає своє ім’я, витягає предмет з торби, коментує, що у нього в руках та з якої казки).

— Половинка горішка. (Це ліжко Дюймовочки; казка „Дюймовочка)

— Дзеркальце. („Білосніжка і 7 гномів”)

— Рукавичка („Рукавичка”)

— Яблуко. (Казка про сплячу красуню та 7 богатирів).

— Зв’язана солома („Солом’яний бичок”)

— Глечик з вузькою шийкою („Лисичка та Журавель”)

— Борошно („Колобок”)

— Червона шапочка ( „Червона Шапочка”)

3 конкурс.

— Вам треба розшифрувати логічні ланцюжки, зірвавши пелюстку з „Квітки радості” (різнокольорові пелюстки).

— Їхав, загубив, лежить, біжить, питає, стали, жити («Рукавичка»)

— Посадив, виросла, став, тягне, погукав, витягли («Ріпка»)

4 конкурс.

— Увага! Увага! Наступний конкурс. Назвати казку і сказати, хто зайвий герой.

Вовк, козенята, мишка, коза. («Вовк і семеро козенят»)

Дід, баба, колобок, зайчик, вовк, олень, ведмідь, лисичка («Колобок»)

- Молодці!

5 конкурс.

 (Стукіт у двері. )

- Принесли телеграми! Допоможіть розібратись ,від кого прийшли повідомлення.

— Прибути до вас не зміг. Мене викрала лиска. (Котик із казки „Казка про Котика та Півника”)

— Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не можемо (Дід, баба, внучка, собачка, киця, мишка)

— Будую надійний дім, у якому можна б заховатися від холоду і лютого звіра. (Наф-Наф „Троє поросят”)

— Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати (Коза-дереза з одноіменної казки)


Щоб актором гарним стати,
Треба правил кілька знати:
Поверніться, посміхніться,
Казці в очі подивіться.
Відтепер ви не Марина
Не Роман і не Тетянка
А царівна, дід та баба
А ще може і кульбаба.
 Казка. Діти, а як ви гадаєте, звірі можуть розмовляти? Так, але ,нажаль, тільки у казках. Розмовляють і звірі, і птахи, і риби, жаби, ящірки, жуки. Навіть трави, кущі та дерева. Тож перенесемося на чудову галявину казки.
(Діти утворюють коло і співають)
(Інсценізація казки «Колобок»)
Були собі дід та баба та дожились уже до того, що й хліба нема. Дід і просить:
— Бабусю! Спекла б ти колобок!
— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?
— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.
Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.
А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг покотився дорогою.
Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, зайчику-лапанчику, я тобі пісеньки заспіваю:
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,
Я від баби втік,
Я від діда втік,
І від тебе втечу!
Та й побіг знову. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Та й побіг... Аж іде ведмідь.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, ведмедику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Та й побіг. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
— Ну й пісня ж гарна! — каже лисичка.— От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язик, щоб чутніше було.
Колобок скочив їй на язик та й почав співати:
Я по засіку метений…
А лисичка — гам його! Та й з'їла
   На цьому наше свято закінчується. Я бажаю вам, діти, щоб мудра казка на все життя залишалася з вами, як добрий друг та порадник, як маленьке диво, придумане чарівниками-казкарями для того, щоб ви в нього вірили і вчилися в казки доброти!

Я хочу побажати, щоб ніколи
Не лишав вас світ казковий.
Щоб ми з вами радо зустрічались
Й завжди щиро усміхались.








Тема. Маленька господарочка


Мета: заохочувати дівчат займати активну позицію в житті; розвивати комунікабельність, увагу, фантазію, творчість; виховувати та збагачувати духовні  традиції нашого народу, любов до прекрасного, до батьків.

Обладнання: варені яйця, тарілки, приготовлені страви, тарілочки з квасолею, рисом, насінням, склянки, тарілочки з варенням, ложки, тканина, голки, нитки.


Хід свята
   Ведуча. Доброго дня вам, любі друзі, дорогі гості! Я рада вітати вас в цьому залі, де за кілька хвилини будуть проходити змагання маленьких господарочок.

Такий незвичний вернісаж
Ми влаштували в школі в нас.
Проте картин тут не побачить,
Тут особистості одні
І кращі успіхи дівчат –
А це вже щось та значить.

Святковий цей зал
Нас усіх об'єднав.
В змаганнях він нині
Ареною став.

Хай будуть веселі
Обличчя у всіх:
Девіз господарочок –
Спритність і сміх!

   Наші юні учасниці хвилюються дуже.

Разом із нами усіх привітайте,
Разом із нами усім побажайте,
Щоб сонце світило мирно і ясно,
І наші дівчата були прекрасні.
Зустрічайте наших конкурсанток.
(Називаю кожну.)
   Любі дівчатка, в наших очах ви прекрасні і незрівняні. Сьогодні ви спробуєте свої сили в різних видах діяльності, доводячи, що ви талановиті. А ми, глядачі, будемо радіти вашим талантам, вашому вмінню проявити себе. Судити конкурси буде наше журі у складі… і оцінюватись конкурси будуть за п'ятибальною шкалою.

А зараз починаймо,
Настав жаданий час.
І ваші щирі вміння
Хай подивують нас.

   1 конкурс «Домашнє завдання».
Учасниці підготували вдома жартівливі вірші. Послухаймо їх напам'ять.

   2 конкурс «Обчистити від шкарлупи яйце».
Перевіряємо швидкість та акуратність.

(Пісня «Чобітки»)

Кажуть, що ми, українці, їмо лише сало
Та, може, ще картоплю з огірками.
То просто знають про нас мало…
Бо навіть на порозі зустрічаємо
Хлібом, сіллю, рушником.
А в кожній хаті господиня
Розставить страв на скатертині
В макітрах, мисочках, кухлях,
Що і французька вишукана кухня
Перед українською навколішки впаде –
Смачнішої нема ніде!

   3 конкурс «Страва, приготовлена вдома разом з мамою».
Кожна учасниця вдома приготувала якусь страву і зараз нам її представить. І щось цікаве про неї розкаже.

   4 конкурс «Попелюшка».
Я думаю, що всім вам відома ця казка. Всі ви знаєте, якою працьовитою і невтомною була дівчинка на ім'я Попелюшка. Пригадайте, які завдання давала зла мачуха Попелюшці. Зараз ми їй допоможемо і виконаємо одне із завдань. Учасницям роздаються тарілочки у яких насипані квасоля, рис, насіння. Потрібно все розсортувати у склянки.

   Ведуча. Кажуть, що в Парижі найкращі красуні.
Але це, скоріше, мабуть,навпаки.
Найкращі живуть у наших місцях.
А скільки в них таланту і емоцій!
Це неповторна гордість наша!
Пісня для них – відрада.
Саме пісня, саме естрада!

   5 конкурс «Мої таланти».
Потрібно заспівати пісню (караоке).

   6 конкурс «Дегустатори».
Кожна господиня повинна вміти за смаком розрізнити страву і продукти, з яких приготована ця страва. Перевіримо. Хто з наших учасниць є кращим дегустатором? На тарілочках є різні види варення. Завдання – впізнати де яке.

   7 конкурс «Приший Ґудзика».
Перевіряється не швидкість, а правильність пришивання. Дотримуємось техніки безпеки з голкою та ножицями.

   Ведуча. Поки журі підводить підсумки змагання, звучить пісня «Голочка».

(Виступ журі.)

   Ведуча. Ось і підсумки підведені. Вітаємо наших учасниць і всіх присутніх в залі. Бажаємо

У щасливій вашій хаті
Щоб ви всі були багаті,
Щоб лежали на столі
Паляниці немалі.
Щоб були в своїй оселі
І щасливі, і веселі.
Щоб родила щедро нива,
Щоб у хаті все, як слід.
Щоб довіку був щасливий
Український славний рід!



Немає коментарів:

Дописати коментар