Понеділок, 25.05.2020
1.Математика
Переглянути відео.
С.165, виконати №1060, №1064
2.Українська мова
Переглянути відео.
Повторюємо вивчене про іменник та прикметник!
П'ятниця, 22.05.2020
1.Природознавство
На окремому аркуші паперу написати контрольну роботу.
2. Літературне читання
С. 162-170, прочитати
3. Я у світі
Переглянути відео.
Волонтерство як суспільно корисна діяльність
Четвер, 21.05.2020
1.Математика
1. Розв’яжи задачу
З 25 га поля зібрали по 24 ц пшениці з гектара, а з 15 га – по 32 ц з гектара. Знайди середню врожайність пшениці на цих ділянках.
2. Розв’яжи задачу
Одна сторона прямокутника дорівнює 8 см, а друга - у 2 рази коротша. Побудуй цей прямокутник і обчисли його периметр та площу.
3. Знайди значення виразу
(5000 – 37800 : 84 : 18) ∙ 23=
4. Виконай дії
10 кг : 5 г= 14 т 200 кг ∙ 30 =
5. Розв’яжи рівняння
Х : 3= 2046 480 : Х= 60
1.Математика
Переглянути відео.
2.Українська мова
Переглянути відео.
Повторюємо вивчене про іменник та прикметник!
П'ятниця, 22.05.2020
1.Природознавство
На окремому аркуші паперу написати контрольну роботу.
Контрольна робота з природознавства
1.Зона мішаних лісів знаходиться на:
а)заході України;
б)півночі України;
в)півдні України.
2.Що означає назва «Карпати» з вірменського:
а) мотузка; б) камінь;
в) виноградник; г) гора .
3. Які з цих рослин ростуть на схилах Кримських гір?
а) підсніжник складчастий; б) граб; в) бук; г) кримська сосна.
4. З’єднайте назви природних зон з їх рослинами, які там вирощують.
Степ ● ● гречка, ячмінь, просо
Лісостеп ● ● соя, рис, помідор, кавун, виноград
Мішані ліси ● ● озиме жито, озима пшениця, картопля
5. З’єднайте назви природних зон з їх характеристиками.
Лісостеп ● ● простягається в межах Поліської
низовини, поверхня рівнинна, місцями
заболочена
Мішані ліси ● ● простягається до Чорного й Азовського
морів, поверхня рівнинна
Степ ● ● перехідна зона між мішаними лісами й
степом, охоплює всю центральну частину
території України
6. Накреслити й заповнити таблицю.
Рослини зони степу
|
Тварини зони степу
|
7. Охарактеризуй природну зону лісостепу, відповівши на питання.
В якій частині України розташована? Які форми земної поверхні переважають? Які літо та зима? Яка кількість опадів? Які грунти? Які корисні копалини видобувають?
С. 162-170, прочитати
3. Я у світі
Переглянути відео.
Волонтерство як суспільно корисна діяльність
1.Математика
На окремому аркуші паперу написати контрольну роботу.
На середині рядочка пишете Контрольна робота
На середині рядочка пишете Контрольна робота
1. Розв’яжи задачу
З 25 га поля зібрали по 24 ц пшениці з гектара, а з 15 га – по 32 ц з гектара. Знайди середню врожайність пшениці на цих ділянках.
2. Розв’яжи задачу
Одна сторона прямокутника дорівнює 8 см, а друга - у 2 рази коротша. Побудуй цей прямокутник і обчисли його периметр та площу.
3. Знайди значення виразу
(5000 – 37800 : 84 : 18) ∙ 23=
4. Виконай дії
10 кг : 5 г= 14 т 200 кг ∙ 30 =
5. Розв’яжи рівняння
Х : 3= 2046 480 : Х= 60
Третє завдання обов'язково розв'язуємо по діях!!!
3.Основи здоров'я
Переглянути віде.
Повага і самоповага
Переглянути віде.
Повага і самоповага
Середа, 20.05.2020
1.Математика
Виконати тестові завдання
Код доступу 2870662
2.Українська моваС.180, виконати вправу 358 (1,2 завдання)
3. Літературне читання
На окремому аркуші паперу написати контрольну роботу
На середині рядочка пишете Контрольна робота: перевірка навички читання мовчки
На наступному рядочку пишете Світлячок
А далі виконуєте завдання!
Порахуйте, скільки слів читаєте за 3 хвилини мовчки, а потім дочитайте текс до кінця!
Світлячок
Щовечора світлячок своїм ліхтариком освітлював стежину, якою ходили мешканці лісу. Метелики, джмелі, павуки – усі раділи з появи світлячка з ліхтариком. А йому теж було приємно робити добро, дарувати комахам радість. На тій стежині, котру осявав світлячок, лежав гострий камінь. А з віконечка своєї хатинки, що стояла під пеньком, неподалік від каменя, не зводячи очиць зі світлячко- вого ліхтарика, дивився маленький пустун –скакунець.
– От коли б той ліхтарик погас. Сміху було б! Дядько Джміль, повертаючись додому, зачепився б за гостробокий камінь та й мішок свій із дарунками загубив би. Мені б усе дісталось! А що, коли той ліхтарик погасити?
Він знайшов шматок гуми і змайстрував рогатку. Відчинивши віконце,
скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик світлячка, і той згас.
– Як же мені тепер бути? – засумував світлячок. – Незабаром до своїх осель повертатимуться лісові мешканці. Чи ж втраплять вони обійти той камінь?
А стрибунець причаївся біля віконця й спостерігає, що з того буде. Навкруги зробилось темно.
– Ой! – раптом чує світлячок чийсь голос.
– Правіше ідіть! – крикнув світлячок.
– Чому ліхтарик не горить? У такій пітьмі додому не доберуся…
Все те чує й стрибунець. Світлячок вийшов на стежину і почав усіх попереджати про небезпеку.
– Світлячку, мене чекає мій малий скакунець. Він дуже боязкий, – сказала мати стрибунця. – То я навпрошки пройду. Швидше буде.
– Мамо! Я тобі назустріч вийшов, – гукнув скакунець, потерпаючи зі страху.
– Який же ти у мене розумник ростеш, – похвалила мати. – Пошукаймо мої окуляри. Вони десь біля гостробокого. Не інакше, якийсь бешкетник ліхтарика розбив... Того, хто робить зло іншому, ніхто не любить. Для того й сонечко не так яскраво світить.
– Мамо! – хотів щось сказати стрибунець, та передумав.
А мати продовжувала:
– Щоб тому, хто нашого ліхтарика розбив, на день народження подарунків не дарували.
– Мамочко! – вигукнув стрибунець . – Тримай мене. Мене злющий камінь за штанці вхопив! Стрибунцеві здалося, що капосний камінь ворухнувся й ніби почав з нього глузувати.
– Мамочко! Він кепкує з мене!
– Кепкують з недобрих та злих. Ти ж у мене хороший... Чи не так?
Стрибунець не відповів. Він низенько опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені рогатку й простяг її матері:
– Це я розбив нашого ліхтарика. Пробач мені, матусю.
– А хіба може бути щасливий той, хто чинить зло? - запитала мати.
Наступної ночі на пеньку знову стояв усміхнений світлячок і високо тримав крихітного ліхтарика. Він освітлював стежину, а скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше ніколи не згасав. За В. Мельником (380 слів)
Щовечора світлячок своїм ліхтариком освітлював стежину, якою ходили мешканці лісу. Метелики, джмелі, павуки – усі раділи з появи світлячка з ліхтариком. А йому теж було приємно робити добро, дарувати комахам радість. На тій стежині, котру осявав світлячок, лежав гострий камінь. А з віконечка своєї хатинки, що стояла під пеньком, неподалік від каменя, не зводячи очиць зі світлячко- вого ліхтарика, дивився маленький пустун –скакунець.
– От коли б той ліхтарик погас. Сміху було б! Дядько Джміль, повертаючись додому, зачепився б за гостробокий камінь та й мішок свій із дарунками загубив би. Мені б усе дісталось! А що, коли той ліхтарик погасити?
Він знайшов шматок гуми і змайстрував рогатку. Відчинивши віконце,
скакунець стрельнув прямісінько у ліхтарик світлячка, і той згас.
– Як же мені тепер бути? – засумував світлячок. – Незабаром до своїх осель повертатимуться лісові мешканці. Чи ж втраплять вони обійти той камінь?
А стрибунець причаївся біля віконця й спостерігає, що з того буде. Навкруги зробилось темно.
– Ой! – раптом чує світлячок чийсь голос.
– Правіше ідіть! – крикнув світлячок.
– Чому ліхтарик не горить? У такій пітьмі додому не доберуся…
Все те чує й стрибунець. Світлячок вийшов на стежину і почав усіх попереджати про небезпеку.
– Світлячку, мене чекає мій малий скакунець. Він дуже боязкий, – сказала мати стрибунця. – То я навпрошки пройду. Швидше буде.
– Мамо! Я тобі назустріч вийшов, – гукнув скакунець, потерпаючи зі страху.
– Який же ти у мене розумник ростеш, – похвалила мати. – Пошукаймо мої окуляри. Вони десь біля гостробокого. Не інакше, якийсь бешкетник ліхтарика розбив... Того, хто робить зло іншому, ніхто не любить. Для того й сонечко не так яскраво світить.
– Мамо! – хотів щось сказати стрибунець, та передумав.
А мати продовжувала:
– Щоб тому, хто нашого ліхтарика розбив, на день народження подарунків не дарували.
– Мамочко! – вигукнув стрибунець . – Тримай мене. Мене злющий камінь за штанці вхопив! Стрибунцеві здалося, що капосний камінь ворухнувся й ніби почав з нього глузувати.
– Мамочко! Він кепкує з мене!
– Кепкують з недобрих та злих. Ти ж у мене хороший... Чи не так?
Стрибунець не відповів. Він низенько опустив голову, закліпав очима, дістав з кишені рогатку й простяг її матері:
– Це я розбив нашого ліхтарика. Пробач мені, матусю.
– А хіба може бути щасливий той, хто чинить зло? - запитала мати.
Наступної ночі на пеньку знову стояв усміхнений світлячок і високо тримав крихітного ліхтарика. Він освітлював стежину, а скакунець чатував біля світлячка, щоб ліхтарик більше ніколи не згасав. За В. Мельником (380 слів)
Прочитано __________слів за 3 хвилини
1. Скакунець жив у хатинці, що стояла
А біля рівчака
Б під пеньком, неподалік від каменя
В біля папороті
А біля рівчака
Б під пеньком, неподалік від каменя
В біля папороті
2. Скакунець хотів погасити ліхтарик, щоб
А забрати усі дарунки
Б випробувати рогатку
В посміятися з комах
3. Лісові мешканці раділи світлячку, бо він
А мав ліхтарик і освітлював ним стежину
Б роз’яснював дорогу
В зустрічав усіх на стежині
4. Після добрих маминих слів скакунець відчув
А сором
Б вдячність
В розгубленість
5. Установи послідовність подій у тексті (поставити цифри 1, 2, 3, 4)
___ Скакунець розбив ліхтарик.
___ Скакунець усвідомлює свою помилку.
___ Світлячок попереджає всіх про небезпеку.
___ Розмова скакунця з мамою.
6. Установи відповідність між героями тексту та їхньою характеристикою
Герої тексту Характеристика героїв А скакунець 1. бездумність
Б світлячок 2 доброзичливість
В мама стрибунця 3 мудрість
1.Математика
Переглянути відео.
Продовжуємо вчитись ділити багатоцифрові числа на двоцифрові!
2.Українська мова
Вдосконалюємо вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів!
Працюємо за карткою

3. Літературне читання
Позакласне читанння.
Прочитати твір В. Нестайко "Помста", скласти план твору
4.Природознавство
Повторюємо вивчене з теми "Природні зони України"!
С.140-168, повторити
Понеділок, 18.05.2020
1.Математика
Переглянути відео.
Вчимось ділити багатоцифрові числа на двоцифрові!
С.161, виконати №1025, №1031
2.Українська мова
Повторюємо вивчене про текст, реченння, види речень!
Переглянути відео.
Скласти розповідь про подію з власного життя, використовуючи речення, різні за метою висловлювання
3. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=cFq3UcfW4J0
П'ятниця, 15.05.2020
1.Природознавство
Вивчаємо гори України!
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=JJiZZlGUo0o
Вивчити висновки з відео.
С.161 - 168, прочитати, дати відповіді на питання
2. Літературне читання
Виконати тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/mikola-nosov-mishkova-kasha-85539.html
3. Я у світі
Вивчаємо Європейський Союз - співтовариство народів Європи!
Четвер, 14.05.2020
1.Математика
Переглянути відео.
Продовжуємо вчитись розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та вчимося ділити багатоцифрові числа на двоцифрові
Переглянути відео.
Продовжуємо вчитись розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та вчимося ділити багатоцифрові числа на двоцифрові
С.158, виконати №1004 (усно), №1006, №1008
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/7821635
2.Українська мова
Скласти й записати казку про прислівник, підкреслити прислівники, вжиті у тексті
3.Основи здоров'я
Переглянути відеопрезентацію.
Самооцінка і поведінка людини
https://www.youtube.com/watch?v=qkVYxWIPQPs
Середа, 13.05.2020
1.Математика
С.157, повторити правило, виконати №1001, №1003
2.Українська мова
На окремому аркуші паперу написати контрольну роботу
На середині рядочка пишете Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь
На наступному рядочку пишете Дієслово. Прислівник
https://www.youtube.com/watch?v=jh1VS_ztanY
3. Літературне читання
С.162, виконати завдання на вибір
4. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR12JYIJbJwQuYQoORJWcnB3BL0NZG-2kjK39rmUpUhrKdzGvJplADdeD1A
Вівторок, 12.05.2020
1.Математика
Переглянути відео.
Знайомимося з новим типом задач. Це задачі на знаходження середнього арифметичного
https://www.youtube.com/watch?v=JMl-ijHi47E
2.Українська мова
Переглянути відео.
Повторюємо вивчене про прислівник
https://www.youtube.com/watch?v=idkiikZ-WLE
С.134-171, повторити правила, підготуватись до перевірки мовних знань і вмінь з теми "Дієслово. Прислівник"
3. Літературне читання
Виконати контрольну роботу: роботу з літературним твором
https://www.youtube.com/watch?v=jAWkvQDvAFE
На середині рядочка пишете Контрольна робота: робота з літературним твором, на наступному рядочку пишете назву Дроворуб і лисиця
3. Природознавство
Переглянути відео.
Вивчаємо степи України!
https://www.youtube.com/watch?v=XfVMv7hyqBU
С.154-160, прочитати, відповісти на питання
Понеділок, 04.05.2020
1.Математика
Переглянути відео.
Усно виконайте всі завдання вчителя
С.151, виконати №948, №949
2.Українська мова
Переглянути відео.
Вчимося розпізнавати прислівники!
https://www.youtube.com/watch?v=0JhVZUHs3LA
Відгадайте прислівники, виконавши інтерактивну вправу
https://learningapps.org/display?v=pzzhwvkra20
3. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR12JYIJbJwQuYQoORJWcnB3BL0NZG-2kjK39rmUpUhrKdzGvJplADdeD1A
Вівторок, 05.05.2020
1.Математика
Пригадайте порядок виконання дій у виразах!
С.152, виконати №957
2.Українська мова
На окремому аркуші паперу написати контрольну роботу: диктант
https://www.youtube.com/watch?v=IIRF2clVdz4
3. Природознавство
Повторюємо вивчене про зону мішаних лісів України
С.142-147, повторити
Виконати тестові завдання
Код доступу 836150
Середа, 06.05.20206 ТРАВНЯ - ДЕНЬ БЕЗ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ (НЕОФІЦІЙНЕ СВЯТО УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛІВ), А ЩЕ ДЕНЬ РОЗМАЛЬОВКИ.
ЗАМІСТЬ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ РОЗМАЛЮВАТИ БУДЬ - ЯКУ РОЗМАЛЬОВКУ
Четвер, 07.05.2020
1.Математика
2.Українська мова
Переглянути відео.
Вчимося писати найуживаніші прислівники!
https://www.youtube.com/watch?v=kXfK1cnF5XM&fbclid=IwAR27ZegnMO_aTG90-dWwla3EE_NTUbgqCFBReeWnv06f5xXr5qUeXSJJHPw&app=desktop
Виконати останнє завдання на відео письмово
3. Літературне читання
С.153-161, прочитати
Назвіть головних і другорядних персонажів твору своїм батькам
3.Основи здоров'я
Повторюємо правила дорожнього руху!
С.148-153, прочитати
2. Літературне читання
С.161-162, дати відповіді на питання
3. Трудове навчання з образотворчим мистецтвом
Переглянути відео, виготовити листівку або намалювати малюнок до свята (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=ekMOISAj9eo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3KJ7OdmTxOso1k_R7y3UpRFSx1GMEbhUYlSbcbQ-sCxAu7Ts5AIsaR-O0
Понеділок, 27.04.2020
Пригадайте алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове!
Уважно перегляньте відеопояснення.
Прочитайте у підручнику пояснення в № 978 на с.154
С.154, виконати №979, №9802.Українська мова
Переглянути відео.
Вчимося писати найуживаніші прислівники!
https://www.youtube.com/watch?v=kXfK1cnF5XM&fbclid=IwAR27ZegnMO_aTG90-dWwla3EE_NTUbgqCFBReeWnv06f5xXr5qUeXSJJHPw&app=desktop
Виконати останнє завдання на відео письмово
3. Літературне читання
С.153-161, прочитати
Назвіть головних і другорядних персонажів твору своїм батькам
3.Основи здоров'я
Повторюємо правила дорожнього руху!
П'ятниця, 08.05.2020
1.Природознавство
Дізнайтеся про лісостепову зону України!
2. Літературне читання
С.161-162, дати відповіді на питання
3. Трудове навчання з образотворчим мистецтвом
Переглянути відео, виготовити листівку або намалювати малюнок до свята (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=ekMOISAj9eo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3KJ7OdmTxOso1k_R7y3UpRFSx1GMEbhUYlSbcbQ-sCxAu7Ts5AIsaR-O0
1.Математика
С.143, виконати №895(усно), №905, №909
2.Українська мова
Переглянути відео.
Усно виконайте всі завдання вчителя
С.172, виконати вправу 338
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg
Вівторок, 28.04.2020
1.Математика
Переглянути відео.
Пригадайте, як правильно розв'язувати задачі на рух.
С.146, виконати №1, №8
С.146, виконати №1, №8
2.Українська мова
Перегляньте уважно відеоурок. Виконайте вправи, що пропонує вчитель усно.
Перевірте себе, чи засвоїли ви частину мови - прислівник. Виконайте інтерактивну вправу для самооцінки.
3. Літературне читання
С.129-152, скласти кросворд за прочитаними творами
4. Природознавство
С.140-141, прочитати
ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ
https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ
Середа, 29.04.2020
1.Математика
Переглянути відео.
Пригадайте алгоритм множення на двоцифрове число
https://www.youtube.com/watch?v=Ai3RHdGQoHc
С.148, виконати №926, №927
Не забувайте писати дії у стовпчик!
2.Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення.
Скласти письмову розповідь на тему "Мій улюблений телевізійний проект (телепрограма)"
3. Літературне читання
Позакласне читання.
Прочитати твір зі збірника "Найкраще" Н. Шейко-Медведєвої "Каламуття і золотий заєць"
Визначити головну думку твору
4. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg
Четвер, 30.04.2020
1.Математика
Пригадайте алгоритм множення на двоцифрове число
2.Українська мова
Передивіться відеоурок. Вправу виконайте усно.
С. 173, виконати вправу 343
3. Літературне читання
Перекажіть батькам коротко зміст твору, який вам найбільше сподобався з розділу "У країні знань"
4.Основи здоров'я
Повторіть правила дорожнього руху
П'ятниця, 01.05.2020
1.Природознавство
1.Природознавство
ПРОДОВЖУЙТЕ ВИВЧАТИ ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ. МІШАНІ ЛІСИ
С.142-147, прочитати
https://www.youtube.com/watch?v=symuVeVLEHM
2.Я у світі
2.Я у світі
ДІЗНАЙТЕСЯ, ЯКІ СВЯТА СВЯТКУЮТЬ УКРАЇНЦІ
Дізнайтеся більше про свята нашої держави
1.Математика
С. 139, №868, №876 - розглянути пояснення.
Виконати ділення з остачею №869, №875, №877
2.Українська мова
С.169, вивчити правило; виконати вправу 334 (усно), вправу335 (1завдання) письмово
3. Літературне читання
С.145-152, придумати продовження твору (усно)
4. Природознавство
С.138-141, прочитати
ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ҐРУНТИ УКРАЇНИ
Перегляньте відеоурок
1.Математика
С. 142, виконати №891, №892
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/display?v=pwkb62pkn20
2.Українська мова
С. 171, виконати вправу 337; вивчити правило внизу сторінки
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/display?v=pv56c762v20
3. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo
Четвер, 23.04.2020
1.Математика
Виконати завдання на індивідуальних картках
2.Українська моваВиконати завдання на індивідуальних картках
Контрольна робота: списування
П'ятниця, 24.04.2020
1.Природознавство
1.Природознавство
ПРОДОВЖУЙТЕ ВИВЧАТИ ҐРУНТИ УКРАЇНИ, ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ЇХ ОХОРОНУ
Перегляньте розповідь вчителя
Упевнено рухатесь до знань! Виконайте завдання. Здійсніть самооцінку
С.145-152, скласти кросворд до твору
Понеділок, 13.04.2020
1.Математика
Виконати №853, №857
2.Українська мова
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=4HmO5rFoSu4&fbclid=IwAR3xZkYUpulqiKxkhkrtK2eu8p6Bdv37oP7VGBG3XlxM9mH2tJ6OpGAilzk&app=desktop
Утворити прислівники від поданих слів: сонячний, весела, літо, лівий, ніч, день.
Розібрати їх за будовою
4. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo
Вівторок, 14.04.2020
1.Математика
Виконати №852, №855
2. Літературне читання
С.140,опрацювати складний план тексту
3.Українська мова
Утворити прислівники від поданих слів: низ, швидкий, струнка, непомітний, зима, холодний.
Розібрати їх за будовою
С.128-138, повторити.
Виконати тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/richki-ta-morya-ukra-ni-185340.html
https://naurok.com.ua/test/morya-ukra-ni-185962.html
Середа, 15.04.2020
1.Математика
Переглянути відео, вчитись множити круглі числа.
https://www.youtube.com/watch?v=ebjUqlI5d8M
Придумати і розв'язати будь-які 6 прикладів на цю тему
2. Літературне читання
С.141-144, прочитати
3.Українська мова
С. 165, повторити правило, виконати вправу 327
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/display?v=p6huagrot20
Четвер, 16.04.2020
1.Математика
Контрольна робота, виконати тестові завдання, надіслати оцінку
https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-na-krugli-chisla-234431.html
(Натискаєте на посилання, вибираєте слово тестування)
2. Літературне читання
С.141-144, скласти 5 запитань до тексту, записати їх у зошит
3.Українська мова
С. 165, повторити правило, виконати вправу 331
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/10370215
2. Літературне читанняКонтрольна робота, виконати тестові завдання, надіслати оцінку
https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-na-krugli-chisla-234431.html
(Натискаєте на посилання, вибираєте слово тестування)
2. Літературне читання
С.141-144, скласти 5 запитань до тексту, записати їх у зошит
3.Українська мова
С. 165, повторити правило, виконати вправу 331
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/10370215
П'ятниця, 17.04.2020
1.Природознавство
С.135-137, опрацювати; виконати завдання в зошиті, які стосуються річок та морів України
С.135-137, опрацювати; виконати завдання в зошиті, які стосуються річок та морів України
С.145-152, прочитати
Понеділок, 06.04.2020
1.Математика
Переглянути відео, виконати всі завдання на відео в зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=YAwsrYoed1Q
2. Літературне читання
с.130-135, прочитати, дати відповіді на питання
3.Українська мова
Переглянути відео, виконати всі завдання на відео в зошиті
Примітка:дієвідміну у дієсловах не визначаємо, бо за новою програмою ця тема в 4 класі не вивчається
с.134-163, повторити вивчене про дієслово
4. Фізична культура
Виконуємо руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo
Вівторок, 07.04.2020
1.Математика
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=rr38US1_UHw
С.128, виконати №779, №786, №787
2. Літературне читання
Скласти план тексту А.Давидова "Свідки минулих епох"
3.Українська мова
Розібрати дієслова за схемою на с. 163: побіжить, сміються, кружляло
4. Природознавство
1.Математика
Переглянути відео, виконати всі завдання на відео в зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=qcaX7h9UTB0
Виконати №816, №825
2. Літературне читання
Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=731833
3.Українська мова
Переглянути відео, виконати всі завдання на відео в зошиті
Вивчити правило на с. 165. Виконати впр.323( усно), 324( 4 завдання)
Четвер, 09.04.2020
1.Математика
Виконати №841, №842, №849
2. Літературне читання
с.135-140, прочитати, відповісти на питання
3.Українська мова
Переглянути відео, виконати всі завдання на відео в зошиті
Виконати №841, №842, №849
2. Літературне читання
с.135-140, прочитати, відповісти на питання
3.Українська мова
Переглянути відео, виконати всі завдання на відео в зошиті
Повторити правило на с. 165. Виконати впр.325
Азбука безпеки на дорозі. Світлофори і перехрестя. Тітонька Сова розкаже вам про те, як правильно переходити дорогу і як розуміти жести регулювальника.
ПЕРЕВІР СЕБЕ.
Вікторина. "Увага! Діти на дорозі"
П'ятниця, 10.04.2020
1.Природознавство
Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE
Прочитати с.133-138, вміти показувати на карті моря та ріки України
Прочитати с.133-138, вміти показувати на карті моря та ріки України
Немає коментарів:
Дописати коментар