1.
Продовж вірш
Раз цибуля вийшла з хати,
Хто їй стрівся, мусить чхати.
---------------------------------------
---------------------------------------
.
2.
Складіть казку за поданим
початком
Жили-були ведмежатко Пух і лисенятко
Пих. Одного разу вони засперечалися, хто з них більше користі приносить лісу, і
вирішили це перевірити…
3.
Продовж текст, дай йому
заголовок
Маленький опеньок на тоненькій ніжці зібрався із силами і
вибрався з-під шорсткого дубового листка. Грибочок зацікавлено зиркнув направо,
а потім наліво і побачив таку картину…
4.
Опиши бал у Королеви Зими
5.
Напиши казку за поданим
зачином
Жили-були на світі фарби. Кожна мала свій характер і
вдачу…
6.
Допиши рядочки вірша.
Розфарбуй малюнок
Хмара небо криє,
Сонечко не …………,
Вітер дуже ………….,
Дощ холодний ….….. .
7.
Склади і запиши вірш,
використовуючи подані рими
____________________________
сонце
____________________________ ллється.
____________________________ у віконце.
____________________________ сміється.
8.
Запиши початок тексту і
продовж цю розповідь
Маленьке
слоненя
Сашко довго стояв у зоопарку біля
огорожі, за якою було понуре маленьке слоненя. Хлопчик промовив до нього:
-
Тут тобі усе набридло? Тобі холодно і сумно?
Раптом слоненя наблизилося, простягло свій хобот до Сашка
і…
9.
Напиши текст за поданим
зачином. Добери заголовок.
Зачин.
Майже у
всіх народів є улюблені птахи-символи. У американців – кондор, у татар – сокіл,
а в нас в Україні – лелека.
Основна частина.
Я хочу
розповісти про …
Кінцівка.
10.
Заміни в тексті виділені
слова антонімами. Як змінився від цього зміст тексту?
Я
не запізнився
Я повільно
йшов на
вокзал. До прибуття потягу лишилося багато
часу. Проти мене йшло мало пасажирів. Йти було легко,
бо в спину
мені дув теплий, слабкий вітер. І тому я встиг
на потяг.

11.
Серед поданих
фразеологізмів знайди такі, що мають схоже значення
Накивати п’ятами, набрати в рот води,
тримати язик за зубами, взяти ноги на плечі, замилювати очі, тримати рота на
замку, наводити туман, в око влучити, попасти пальцем в небо.
12.
Знайди логічну
закономірність у розміщенні слів й допиши ще одне (з поданих у дужках)
А) Шкандибати, крокувати, бігти, … (плестися, йти, мчати, марширувати)
Б) Метр, літо, кілограм, черепаха, … (телевізор, холодильник, бібліотека)
Злий, чорний, широкий, небезпечний, … (добрий, недовірливий, безтурботний)
Ліс, вітер, калина,
морозиво, … (велосипедист, шофер,
водолаз)
(Закономірність
вибору – у кількості складів, яка зростає)
13.
Знайди закономірність розташування слів й допиши решту слів
Абетка, автобус, агітатор, аґрус, … (аероплан, акація,
адреса)
14.
Знайди спільну граматичну ознаку поданих слів
і допиши ще одне з пропонованих у дужках
Калина, машина, годинник, макітра, … (тарілка,
озеро, бузина)
Голова, барбарис, ковбаса, помідор, … (тарілка, озеро, бузина)
15.
Перетвори хибні судження на
правильні
У слові ячмінь звуків більше, ніж
букв.
У слові щавель звуків менше, ніж
букв.
У слові вальс звуків стільки ж,
скільки і букв.
16.
Знайди хибне судження і
перетвори його на правильне
Скільки в слові голосних, стільки в
ньому і складів.
Буквою щ позначають приголосний
[ щ
].
Односкладові слова не можна переносити.
У слові день букв більше, ніж
звуків.
17.
Перебудуй ці речення так,
щоб правильним було судження « Це
речення спонукальне»
·
Перед вживанням їжі треба мити руки з милом.
·
Не можна переходити дорогу, коли горить червоне світло.
·
Дітям не дозволяється гратися сірниками.
18.
Знайди і закресли зайве
слово. Вкажи спільну граматичну ознаку решти слів
·
Вітер, холодно, зима, мороз – це…
·
Тигр, лев, жирафа, слон – це …
·
Прочитав, читанка, книга, читати – це …
·
Малина, калина, береза, яблуня – це …
·
Сіль, тінь, лінь, даль – це …
19.
Склади речення з прикметником мила.
Склади речення з дієсловом мила.
20.
Склади речення з іменником коло.
Склади речення з прийменником коло.
21.
Склади речення з іменником плакати і з дієсловом плакати.
Постав наголос.
22.
Склади речення з числівником сорок і з іменником сорок.
Постав наголос.
23.
Склади два речення зі словом зірка так, щоб у першому
цей іменник відповідав на питання що?,
а в другому – на питання хто?
24.
Склади речення, вживши дієслова плач, покривало,
поле.
25.
Утвори «смачні» слова
Кава + бос
=
Нора +
маки =
Дуб +
Роберт =
Код + лоша
=
Немає коментарів:
Дописати коментар